[Pics/Trans] 121025 Jaejoong Twitter Update

25 Oct

“Coba cari aku.”

Image and video hosting by TinyPic

“Hari ini juga berjalan dengan lancar. Ayo bersemangat! Selamat~~~ malam..”

Image and video hosting by TinyPic

Source: @mjjeje

Credit: AllRiseXiahtic

Indo-trans/Shared by: pinkrazy.wordpress.com

4 Responses to “[Pics/Trans] 121025 Jaejoong Twitter Update”

  1. misa mizuki October 25, 2012 at 11:15 pm #

    jaejoong oppa ternyata narsis juga yaa:D
    biarpun masih beler tapi oppa ku ini gtetep handsome dehhh:D

  2. Cassiopeia's Ajhe; (@_Ajhe) October 25, 2012 at 11:48 pm #

    pict ke2 itu handsome bnget >,<

  3. Syasya October 26, 2012 at 8:41 am #

    ada pick yang JJ mau di tabrak truk,,,,ati ati dong bang!!! mnding tabrak aku aja sama hati mu,,,NGAREP.com tu mh!!!

  4. RJJ October 26, 2012 at 2:08 pm #

    @misa mizuki,emang….malah sudah akut narsisnya…..dia sangat tahu kalau dia sangat ganteng,makanya selcaaaa terus…..celakanya dia juga tahu kalau fans-nya tergila2 sama selcanya…..kalau Jae nge-tweet gak pake selca,rasanya gimanaaa gitu…kayak ada yang kurang…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: